An Unbiased View of webmehr.com

Wiki Article

… روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. … روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. … روز قدس روز جدایی حق و باطل است. من از خداوند تبارک و تعالی خواهانم که غلبه بدهد اسلام را بر همه قشرهای عالَم؛ بر همه مستکبرین، مستضعفین را غلبه بدهد. و از خدای تبارک و تعالی خواهانم که برادرهای ما را در فلسطین، در جنوب لبنان و در هر جایی از عالَم که هستند، از دست مستکبرین و از دست چپاولگران نجات بدهد.»

اجزای مهر شرکت تغییر مهر شرکت دارندگان امضا مجاز مهر شرکت لطفا به این مطلب امتیاز بدهید

 وکلا نیز اگر بخواهند از مشاوره تلفنی استفاده کنند با مشکلاتی مثل عدم دسترسی به مدارک موکل و یا عدم امکان دریافت هزینه از موکل رو به رو خواهند شد.

اما بشنوید که مفتی الازهر بزرگترین مرکز فقهی اهل سنت در مصر گفته است: زنان رقاصه که در مقابل دهها مرد اجنبی با بدن عریان می‌رقصند و آواز می‌خوانند اگر بخواهند نماز به خوانند می‌توانند با همان بدن نیمه عریان در اتاقی تاریک که کسی آنا ن را نبیند نماز بخوانند!

در مواردی عدم درج مهر شرکت در کنار امضای افراد مجاز از طرف شرکت می‌تواند برای دارندگان امضای مجاز مسئولیت شخصی ایجاد نماید.

وی در پایان ضمن تکذیب ادعا های مطرح شده توسط رسانه های دولتی گفت: «من قبل از این که این داستان ها مطرح شود بازنشسته شده ام و برکنار هم نشده ام و همچنان با آقای قالیباف همکاری می کنم و به ایشان ارادت دارم.»

در این راستا برخی رسانه های حامی دولت (رجا نیوز، ایران و...) ماجرای بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا(س) را به ماجرای دفن دست جمعی عده ای در بهشت زهرا پیوند می زنند و عنوان می کنند که این اقدام شهردار تهران به برخی شایعات دامن می زند و آبروی نظام را می برد.

گفته می‌شود تعدادی دیگر از چهره‌های سیاسی، نظامی و اجرایی نیز فشار‌های مشابهی را بر مسئولان قوه قضائیه اعمال كرده‌اند و بخش رسانه‌ای این جریان نیز حداكثر تلاش خود را برای خبرسازی علیه دستگاه قضایی به كار برده‌اند.

نه، خودش به هیچ وجه از ریاست مجلس خبرگان استعفا نخواهد داد. مگر اینکه مجلس خبرگان در سال آینده، هنگام انتخاب هیات رئیسه، زیر فشار به هاشمی ریاست هاشمی رای ندهد و گر نه هاشمی در مقام رئیس مجلس خبرگان باقی خواهد ماند؛ زیرا هاشمی باقی ماندن در مسند ریاست مجلس خبرگان را تکلیفی برای خودش و لازمه تثبیت و بقای نظام می داند.

از سوی دیگر شایعات هولناک و به شدت نگران کننده‌ای که در مورد سلامتی عبدالله مومنی منتشر شده، همسر او را وحشت زده و خواب را از دیدگان فرزندان بیگناه‌اش ربوده است، وضعیتی که دستکم با شنیدن صدای پدر برای چند لحظه می‌تواند تا حدی از شدت آن کاسته شود؛ خواسته‌ای کوچک که بیش از یک‌ماه است از آنان دریغ شده است.

من فکر می کنم که حتی اگر هاشمی از مناصب انتصابی اش عزل شود، یکی از زیبایی های شخصیت تاریخی آقای هاشمی این است که ایشان هیچ وقت انفعالی یا واکنشی عمل نمی کند. هاشمی نمی گوید چون من از این مناصب انتصابی حذف شده ام و به من توهین شده است، باید واکنش نشان دهم و این کار را تلافی کنم.

متن کامل اظهارات آقای دستغیب به نقل از "سایت رسمی" ایشان به این شرح است: حضور محترم اعضاى خبرگان رهبرى سلام عليكم

وی همچنین بر این باور است که هاشمی در صورت کنارگذاشته شدن از مناصب انتصابی اش، از ریاست مجلس خبرگان کناره گیری نخواهد کرد.

از لحاظ قانونی درج شماره ثبت یا شناسه ملی، هیچ یک الزامی نیستند.

Report this wiki page